EmailMarketing werkte nog nooit zo goed

Normaal gesproken is emailmarketing een medium dat niet doelgericht werkt. Er wordt reclame gestuurd via de e-mail naar mailadressen die dit eigenlijk helemaal niet willen ontvangen. Bovendien heeft de verstuurder geen idee naar wie het die mail allemaal stuurt en is het dus maar de vraag hoeveel van de ontvangers tot de doelgroep behoort. emailmarketing

Mailmaps is de expert bij de verzorging van marketing via e-mail. Zij hebben namelijk een klantenbestand van ruim 4 miljoen contacten. De consumenten die in dit bestand staan, hebben zich allemaal voor dit klantenbestand ingeschreven. Bij het ingeschreven, hebben zij ook gelijk persoonlijke gegevens als woonplaats, leeftijd en geslacht ingevuld. Doordat Mailmaps deze informatie heeft van de contacten, kan er heel gericht te werk worden gegaan.

Doelgroep gericht

U kunt dus zelf een doelgroep vastleggen waarnaar u gaat mailen. Heeft u bijvoorbeeld een winkel in Utrecht en heeft u een bepaalde aanbieding die gericht is op mannen tussen de 20 en 30 jaar? Dan kunt u heel gericht deze mannen benaderen. De filter-functie van Mailmaps werkt erg eenvoudig. Met mailmarketing via Mailmaps werkt u vele malen efficiƫnter dan normaal. Waar u normaal gesproken voor veel geld een hele massa bereikt, betaald u nu puur voor het bereik van de doelgroep. Hierdoor is het aanzetten tot actie veel groter van de kant van de klant.

Kijk voor meer informatie over emailmarketing op de website. Hier kunt u informatie winnen over onder andere de prijzen. Ook vind u hier een portfolio met tevreden klanten die al gebruik maken van Mailmaps.

Comments are closed.